SHARE WEEK + wyniki konkursu

00:01:00


Uwielbiam polecać i robię to przy każdej możliwej okazji, więc nie mogłam przejść obojętnie obok propozycji Andrzeja :) Mimo że w blogosferze jestem od niedawna, blogi towarzyszą mi od kilku lat. Uwielbiam czytać przeglądać i inspirować się stronami innych i dziś zestawienie trzech, które wniosły do mojego życia najwięcej.



Gdybym miała wybrać jeden blog, który mogłabym odwiedzać do końca swojego życia byłby to blog Ani. Zdecydowanie! Na bloga aniamaluje zaglądam odkąd pamiętam, zawsze znajdę tam coś do poczytania i nigdy nie mogę się od niego oderwać, zatem wchodzę przeczytać tylko jeden post a spędzam na blogu kilka godzin. Czegokolwiek bym nie szukała znajdę u Ani, zaczynając od urody na rozwoju kończąc.



Kolejna wspaniała strona, dzięki której mogę się rozwijać. Uwielbiam styl pisania Asi i dostrzegam wspólne zainteresowania. Dzięki króliczkowi doświadczalnemu możemy odbyć podróż w głąb siebie, co jest najwspanialszą wycieczką życia! Dodatkowo na stronie jest zakładka sny, dzięki której bywam na tej stronie dwa razy częściej ;)


SYLVIAGACZOREK

Zarzekałam się, że znajdzie się w mojej liście żaden blog modowy, ale spojrzałam na to zestawienie jak na wybór tylko trzech blogów, które mogłabym czytać i stwierdziłam, że strony Sylwii nie mogłoby tu zabraknąć! ;) Gaczorek jest mega pozytywną osobą, która motywuję inne osoby i zaraża własnym optymizmem, dodatkowo jest fryzjerką i czyni cuda z włosami! Ma przepiękny styl, którym mnie inspiruję.


Niestety trzy blogi to tak mało, ale wybrałam najważniejszą trójeczkę w moim życiu :) Te strony zmieniły moje życie i uwielbiam ich autorki, które gorąco pozdrawiam! :)






Na instagramie zakończyło się rozdanie z okazji dnia kobiet, w którym można było wygrać NOTES MOLESKINE. Chciałabym gorąco podziękować wszystkim zgłoszonym, niestety nagrodę wygrywa tylko jedna osoba, którą jest izeczqa_ :) GRATULACJE!

Wybranie zwycięzcy odbyło się poprzez losowanie.
Zwycięzcę proszę o kontakt w wiadomości prywatnej (email bądź DM na instagramie).

Jeżeli nie jesteś zwycięzcą nic się nie martw, przygotowuje już kolejny konkurs! :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Cenisz sobie oryginalny styl, jakość oraz ponadczasowa klasykę?

    Jeśli masz ochotę, by podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi
    ekskluzywnych marek butów, mieszkasz w Warszawie lub Katowicach-
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

    Pozwól sobie na współtworzenie obuwia dla wymagających klientów.

    Czekamy na Twojego maila (info @ perspecto. pl), zatytułowanego: Moda i styl 2016.

    Do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)