#ponspirałki

16:22:00

Dziś jest poniedziałek, 2 stycznia, więc podwójnie motywujący dzień! Nie dość, że początek roku to jeszcze początek tygodnia ;) Myślę, że w każdym drzemie teraz sporo motywacji i inspiracji, jak to bywa w styczniu, dlatego nie pozwólcie, aby to minęło. Weźcie kartkę, a najlepiej jakiś zeszyt lub notes i zapiszcie swoje oczekiwania, plany i marzenia związane z tym rokiem. U mnie na przykład zagościły wyzwania: wyzwanie bez spodni, wyzwanie treningowe , wyzwanie konkursowe i wyzwanie blogowe, ponadto mam kilka "postanowień", jak na przykład słoik sukcesów, 365 dni wdzięczności czy poprawa stanu zdrowia, a za chwilę będę się brała za listę 100 rzeczy, które chcę zrobić w 2017 roku ;)



U mnie jak widać sporo tego a u Was? Wiem, że wiele osób uważa, że takie wypisywanie na początku roku swoich celów to bzdura, ja jednak lubię mieć wszystko zapisane, a jednak z nowym rokiem czegoś oczekuję, więc powstał mój dziennik 2017 ;) Wiecie każdy wszystko mierzy swoją miarą i każdy sam wie, co dla niego dobre.

✎...

Dziś chciałabym Was zmotywować do zawalczenia o swój rok i sprawienia, aby było on doskonały! Róbcie listy, zapisujcie marzenia, cele, kroki, niech będzie kolorowo, czarno-biało, pastelowo, jak chcecie. A może cele noworoczne jako mapa marzeń? Nie ważne co zdecydujecie ja trzymam za Was kciuki!!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. zapraszam na mojego bloga modowego!
    dopiero zaczynam :)

    http://gallantyno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)