Nowy rok!

18:56:00



Dziś pierwszy dzień nowego roku! Jak się z tym czujecie? Ja fantastycznie, mimo że od rana nie czułam takiej euforii, ale jak zawsze z pomocą przyszła Beata Pawlikowska i jej audycja w radiu open.fm ;) Uwielbiam muzykę, której ona słucha, oczywiście, zdarzają się kawałki, które najchętniej bym pominęła, ale większość wtapia się w mój gust, jest spokojna, ale nie nudna a na takie dni jak dziś idealna ;) Ale nie tylko ta muzyka zmieniła mój nastrój, jeśli słuchacie tej stacji na pewno wiecie o co chodzi, jeśli nie, już tłumaczę. Beata podczas każdej audycji prowadzi siłownie umysłową, czyli zadaje pytanie a pierwsze pięć osób, które poprawnie odpowiedzą otrzymują od niej książkę, no i dziś takim szczęśliwcem byłam ja! ;)

❤❤❤

Kochani a jak Wasza impreza sylwestrowa? Dobrze się bawiliście? Moja była w gronie najbliższych, skromna, ale bardzo udana! Nie przetańczyłam całej nocy, nie upiłam się, nie bawiłam się przy muzyce, tak głośnej, że mogłaby zagłuszyć wszystko, nie żałuję - czasem stąpałam z nogi na nogę w rytm muzyki, wypiłam symboliczny kieliszek szampana o północy, muzyka grała, ale tak, żeby rozmówcy się słyszeli. Ta noc była wyjątkowa, ponieważ spędziłam ją z osobą, która jest dla mnie najważniejsza i nie liczyła się dla nas muzyka, alkohol czy fajerwerki, liczyło się nasze towarzystwo i z początkiem tego roku właśnie o zrozumiałam, nic nie jest ważniejsze od obecności drugiej osoby. 

❤❤❤

Podsumowaliście swój stary rok? Zrobiliście plany, potocznie zwane postanowieniami noworocznymi? Ja skupiłam się na tym, co dla mnie najważniejsze i na tym, na co chce mieć jeszcze większy nacisk, czyli na zdrowiu i własnym rozwoju, mam kilka pragnień, które przestaję nazywać pragnieniami, zamieniam je na cele. Jeszcze dziś robię (już zaczęłam) dokładny spis moich celów, tak, aby towarzyszył mi każdego dnia. Wiecie, zapisane cele są cenniejsze od tych, tylko pomyślanych, dlatego i Was zapraszam do zapisywania własnych celów ;)

❤❤❤

Na ten nowy, jakże magiczny rok chciałabym Wam życzyć przede wszystkim samych sukcesów, spełnienia marzeń, dużo miłości i radości każdego dnia, poza tym znalezienia własnego sensu życia i podążaniu zgodnie z nim. Kochani, życzę Wam, abyście odnaleźli swój spokój i harmonię. Żeby rok 2017 był Waszym rokiem!!! ;)



You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)