Polecam mBank

19:58:00

Nie ma co się dłużej ukrywać, zostałam ambasadorką mBanku! :) Konto w tym banku mam już jakiś czas i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Mam konto również w innym banku (z przyczyn wiadomych, nie napiszę jakim) i niestety ten drugi nie spełnia moich oczekiwań, ciągle pobiera jakieś opłaty i co chwilę się zmienia, niestety na gorsze. A jeszcze bardziej niestety jest to, że muszę mieć to konto. No, ale przejdźmy do pozytywnej strony tego posta ;)


Co mi się podoba w mBanku?
  • aplikacja na telefon 
  • brak lub niskie koszty utrzymania karty
  • bank nastawiony jest na moje potrzeby
  • wysoka funkcjonalność interfejsu

Słuchajcie mBank ma również wiele promocji, akcji i kampanii, można sobie dodatkowo zarobić na posiadaniu konta ale wszystkiego dowiecie się TUTAJ, a obecnie możecie otrzymać nawet 300zł zwrotu za kolację z przyjaciółmi,

Wiecie co? Najlepiej będzie jeśli wybierzecie się do najbliższej placówki mBanku lub odwiedzicie stronę banku klikając TUTAJ i dowiecie się wszystkiego, co Was interesuję.

Tymczasem ja gorąco polecam!

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)