HO' OPONOPONO

11:51:00

Jeśli mnie znacie lub czytacie mojego bloga to z pewnością wiecie, że uwielbiam książki Beaty Pawlikowskiej, ostatnia skończona przeze mnie jej książka to Anoreksja, narkotyki i inne sekrety. Strasznie inspirująca i najeżdżająca na podświadomość lektura, ale recenzją zajmę się później. Pod koniec książki zaintrygowała mnie pewna metoda, która ma pomóc coś naprawić i metoda ta nazywa się Ho' oponopono, wywodzi się z starożytnej wiedzy Huny a najważniejsze jest to, że nie ma to wpływu na Twoją wiarę, możesz wierzyć w co chcesz i praktykować właśnie ją. Super sprawa, prawda? ;)

Przejdźmy do sedna sprawy. O co tak naprawdę chodzi w Hooponopono? To proces sprzyjający naprawianiu, oczyszczaniu i uwalnianiu negatywnych emocji związanych z przeszłością, dziejący się w podświadomości. Wystarczy podświadomie wypowiadać cztery krótkie zdania.

Przygotowałam plakat do druku właśnie z tymi słowami:



Czy to działa? Myślę, że tak aczkolwiek nie wiem, dlatego drukuję swój plakat i wieszam go w widocznym miejscu. Będę praktykować, bo na pewno nie zaszkodzi a skoro może pomóc ;) 
A że jestem osobą, która często o wszystkim zapomina to przygotowałam właśnie taki plakat do druku :)

A Wy, co myślicie? 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)