#ponspirałki

13:11:00

Kolejny piękny poniedziałek! A co się z tym wiążę? Kolejny ponspirałek!
Ostatnio u mnie na blogu zrobiło się dosyć czytelniczo i nie było żadnego zadania, więc postanowiłam to połączyć w dzisiejszym inspirującym poniedziałkowym poście!
Osobiście bardzo lubię czytać, ale... strasznie trudno znaleźć mi, albo raczej wygospodarować czas na tą małą przyjemność, a uważam, że łatwiej jest coś zrobić, gdy mamy to zaplanowane, dlatego pojawia się WYZWANIE CZYTELNICZE!



Zrobiłam sobie (i tobie) ramkę do wydrukowania ;)
Po lewej stronie wpisujemy tytuł książki, którą chcemy przeczytać natomiast po prawej czas, który chcemy jej poświęcić. Może to być konkretna data od-do, może to być samo do, wszystko zależy od was ;)

Ja swoją tabelkę już wydrukowałam, wypełniam i wieszam w widocznym miejscu, to będzie najlepsza motywacja! 



Na tabelce jest 8 pozycji i to jest mój cel do końca roku, po ponad tygodniu na jedną książkę. Jesteście ze mną? ;)
Jeśli tak to przygotowałam coś jeszcze, wklejkę na bloga do kolumny bocznej, pokażcie swoim czytelnikom, że posty na blogach to nie jedyna rzecz, którą czytacie! ;)


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)