Bohater

21:00:00


To właśnie książką z serii The Secret zaczynam cykl książkowy na blogu. Recenzji pisać nie umiem, ale odczucia po każdej przeczytanej książce jakieś tam mam, dlatego postanowiłam, że w tym cyklu będę opisywać właśnie swoje odczucia, jakieś fajne cytaty czy po prostu coś, co mi się spodobało (lub nie).



Może zacznę od tego, że film Sekret oglądałam kilka razy, jest według mnie bardzo motywujący i to właśnie od niego zaczęła się moja przygoda ze świadomym myśleniem i samorozwojem.
Książkę Bohater znalazłam na jakiejś grupie z używanymi książkami (skąd pochodzi większość moich książek), była w okazyjnej cenie, w stanie idealnym i postanowiłam ją mieć. Nie czytałam wcześniej żadnych recenzji, nie miałam pojęcia nawet o tej serii książek i gdy ją otrzymałam byłam zaskoczona. Nie spodziewałam się, że ta książka będzie tak wyglądać, a jak wygląda? Kilka osób opisuje swoje sukcesy, opisują jak przekuli swoją porażkę w sukces, są bardzo motywujący i przede wszystkim- prawdziwi.


Książkę czyta się bardzo szybko, jest napisana przyjemnym językiem, zawiera przyjemne dla oka ilustracje i wszystko tak sprzyja, że możemy ją pochłonąć w zaledwie jeden wieczór, jednak osobiście polecam nie śpieszyć się z takimi książkami. Ja lubię wracać, otwierać na obojętnie której stronie i przeczytać chociaż jeden cytat, w gorsze dni jest to solidna dawka motywacji! ;)


A Wy czytaliście Bohatera? A może jakąś inną książkę z serii The Secret? Jeśli tak to dajcie mi koniecznie znać w komentarzu! ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)