Nowa kategoria: książki

22:13:00



Postanowiłam poszerzyć działalność (jeśli tak to można w ogóle nazwać) mojego bloga o dodatkową kategorię a mianowicie: książki. Jeszcze nie wiem, jak to będzie wyglądać, ale wiem, że taka kategoria musi znaleźć się na mojej stronie. Mój blog jest przede wszystkim dla mnie, ma mi służyć i poniekąd pomagać, a że ostatnio nie mogę znaleźć czasu na czytanie, a czytać bardzo lubię, to myślę, że ta kategoria będzie dla mnie kolejną motywacją. Odświeżyłam swój profil na lubimy czytać, w sumie zaczęłam tam działać, bo konto założyłam już jakiś czas temu, ale na założeniu się skończyło. Dodałam kilka książek do moich półek, w miarę możliwości postaram się je zrecenzować, na blogu pojawił się widget i pomału będzie się kręciło ;)

Jeśli macie konta na tym portalu miło mi będzie jeśli dodacie mnie do znajomych lub zaobserwujecie ;)


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz! :)